Επιστροφές προϊόντων

Διαθεσιμότητα προϊόντων

Τα προϊόντα με ένδειξη «διαθέσιμα», βρίσκονται διαθέσιμα στις αποθήκες των προμηθευτών μας και θα μπορείτε να τα παραλάβετε από το φυσικό κατάστημά μας εντός 1-2 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας. Σε κάθε περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας τη στιγμή που η παραγγελία σας θα είναι έτοιμη για παραλαβή.

Σε περίπτωση που έχετε επιλέξει άλλο τρόπο αποστολής, εκτός της παραλαβής από το φυσικό κατάστημα, θα καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να πραγματοποιήσουμε την αποστολή της παραγγελίας σας τη στιγμή που θα τα λάβουμε από την αποθήκη του προμηθευτή μας, δηλαδή, για τα προϊόντα που έχουν την ένδειξη «διαθέσιμα», εντός 1-2 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας. Από τη στιγμή που θα πραγματοποιήσουμε την αποστολή της παραγγελίας σας από το κατάστημά μας, ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης σε εσάς μέσω courier (Γενικής Ταχυδρομικής) εντός Ελλάδος είναι συνήθως 1-2 εργάσιμες ημέρες αναλόγως της πόλης παράδοσης και 3 εργάσιμες για ορισμένες δυσπρόσιτες περιοχές ενώ μέσω Box Now είναι συνήθως 1 εργάσιμη ημέρα από την ημέρα αποστολής του δέματος από το κατάστημά μας για την Ηπειρωτική Ελλάδα, 2 εργάσιμες ημέρες για τη Νησιωτική Ελλάδα και 3 εργάσιμες ημέρες για την Κύπρο. Τα δέματα παραμένουν στα Box Now lockers για παραλαβή τουλάχιστον 24 ώρες από τη στιγμή που παραδίδονται. Τα lockers είναι διαθέσιμα καθ’όλο το 24ωρο, για να παραλάβετε το δέμα σας την ώρα που επιθυμείτε.

Σε κάθε περίπτωση, το Κατάστημα θα σας γνωστοποιεί κάθε φορά τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης της παραγγελίας αναλόγως των περιστάσεων και ιδίως της διαθεσιμότητας των παραγγελθέντων προϊόντων.

Το Κατάστημα δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση και την παράδοση της παραγγελίας ή προπαραγγελίας (σε όσα προϊόντα είναι διαθέσιμη τέτοια δυνατότητα), που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητα δική του ή οφείλονται σε ανωτέρα βία ή σε περίπτωση που υφίσταται ειδικό πρόβλημα διαθεσιμότητας των προϊόντων ή έλλειψη στον προμηθευτή ή σε περίπτωση ευθύνης του μεταφορέα.

  1. Δικαίωμα Υπαναχώρησης κατά το νόμο περί Προστασίας Καταναλωτών (ν. 2251/1994 όπως ισχύει)  – Επιστροφές προϊόντων

Εάν είστε καταναλωτής, έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε αναιτιολόγητα από την εξ αποστάσεως σύμβαση εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την επομένη της ημέρας παραλαβής του προϊόντος, επιστρέφοντας το προϊόν που αγοράσατε, υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχει ανοιχθεί από τη συσκευασία του, δεν έχει χρησιμοποιηθεί και βρίσκεται σε άριστη κατάσταση. Σε αυτή την περίπτωση επιβαρύνεστε με το κόστος αποστολής/ επιστροφής του προϊόντος προς το Κατάστημα. Το προς επιστροφή προϊόν θα πρέπει απαραιτήτως να συνοδεύεται από την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς ή το τιμολόγιο. Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης από τη σύμβαση μπορείτε να συμπληρώσετε το Υπόδειγμα Εντύπου Υπαναχώρησης που επισυνάπτεται στους παρόντες Όρους ή άλλη ρητή και ξεκάθαρη δήλωση υπαναχώρησης (χωρίς δηλαδή να είναι υποχρεωτική η χρήση του συνημμένου υποδείγματος) και να μας το στείλετε είτε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (e-mail) στην ηλ. διεύθυνση diamorfosi@yahoo.gr είτε να μας το ταχυδρομήσετε με συστημένη επιστολή στην ταχυδρομική μας διεύθυνση (οδός Παπαδιαμαντοπούλου αριθ. 4, Αθήνα, ΤΚ 11528). Το Κατάστημα, εφόσον διαπιστωθεί ότι πληρούνται οι προϋποθέσεις της υπαναχώρησης και εφόσον ελέγξει και διαπιστώσει ότι το επιστραφέν προϊόν είναι άθικτο και αχρησιμοποίητο, θα σας επιστρέψει το τίμημα αγοράς το αργότερο εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερά κατά την οποία ενημερώθηκε ότι ασκήσατε το δικαίωμα υπαναχώρησης. Θα εκτελέσουμε την ανωτέρω επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν εσείς έχετε συμφωνήσει ρητώς για κάτι διαφορετικό, σε κάθε περίπτωση, δεν θα σας χρεωθούν έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων. Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα προϊόντα ή μέχρις ότου μας παράσχετε αποδείξεις ότι στείλατε πίσω τα προϊόντα, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο. Δεν θα επιστραφούν οι πρόσθετες δαπάνες παράδοσης εάν είχατε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλον από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρουμε. Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, ο καταναλωτής ευθύνεται και οφείλει να αποζημιώσει το Κατάστημα για τυχόν μείωση της αξίας του προϊόντος μόνο στην περίπτωση που αυτή οφείλεται σε διαχείριση του προϊόντος με τρόπο που εκφεύγει της αναγκαίας για τη διαπίστωσης της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του προϊόντος (άρθρο 3ι παρ. 2 ν. 2251/1994 όπως ισχύει).   

Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ των διατάξεων του ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται:

– Στην περίπτωση που τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί.

– Στην περίπτωση που τα προϊόντα που παραδίδονται έχουν κατασκευαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που όρισε ο πελάτης ή σύμφωνα με τις προσωπικές του απαιτήσεις.

– Στην περίπτωση που το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί στο φυσικό κατάστημα και τα προϊόντα έχουν παραληφθεί από αυτό, καθώς στην περίπτωση αυτή δεν θα πρόκειται για σύναψη σύμβασης εξ αποστάσεως.      

  • Αξιώσεις για ελαττωματικά προϊόντα

Σε περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο ελάττωμα στο προϊόν πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας το συντομότερο δυνατό, μέσω e-mail ή τηλεφωνικά, και να μας το γνωστοποιήσετε. Για την αντιμετώπιση ελαττωμάτων ή ελλείψεων συνομολογημένων ιδιοτήτων στα πωλούμενα είδη θα ισχύουν οι διατάξεις του Αστικού Κώδικα (άρθρα 534 επ. ΑΚ). Ειδικότερα, σε περίπτωση ευθύνης του Καταστήματος για πραγματικό ελάττωμα ή έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας, ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα διόρθωσης ή αντικατάστασης, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες, το δικαίωμα μείωσης του τιμήματος καθώς και το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Επίσης, ισχύει ως έχει και κάθε άλλη διάταξη περί προστασίας του καταναλωτή.  

Διαβάστε περισσότερα στους όρους χρήσης μας https://geeky.gr/terms/